יום שלישי, 1 ביולי 2014

עוד על מציאות חדשה בפרסום

דיברנו לאחרונה על תחום הפרסום באמצעות טכנולוגית מציאות רבודה, והצגנו גם את אחת החברות שעוסקות בתחום, חברת infobmedia. שמציעה לחברות לפרסם דרכה.

היום לעומת זאת, נראה מקום בו לא מדובר רק ברעיון ראשוני אלא שימוש שכבר פועל בימים אלו (החל מ - 2011!) בעזרת הטכנולוגיה.

אם עוד לא הייתם בווינה סעו לבקר שם.. חוץ מהנופים, מהשטורדל ומהשניצל, יש להם מה להציע לנו. כשתגיעו לשם סעו להסתובב בעיר בעזרת הרכבת התחתית, ואז תגלו חוויה ייחודית. אתם תגלו תמונות שלכם על הקירות עם עיגולי קומיקס שמביעים את מחשבותיכם, ובנוסף תראו פרסומות ומשחקים שמשלבים את הדמיון יחד עם המציאות.
החברה שמבצעת את הפרויקט נקראת Ziicon והיא עושה שימוש במקרנים ובבקרי קינטקט לצורך הענין.
שימו לב איך זה עובד, וזכרו לא מדובר במשהו עתידני אלא במשהו שכבר פעל:


מי שעוד עשתה שימוש גאוני בפרסום כזה הינה "נשיונאל ג'יאוגרפיק" שהחליטה להנגיש את הטבע (תוך כדי פרסום עצמי)
דווקא בלב המרכז המסחרי, צפו בסרטון המדהים הבא, ושמרו על זהירות בטבע:





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה