יום רביעי, 23 באפריל 2014

פרסומות באמצעות מציאות מועשרת-רבודה

חברות רבות מבינות אנשים משתמשים במובייל ליותר דברים, ולכן החלו בפרסום בעזרת אפליקציות ייעודיות של מציאות רבודה.
אחת החברות העולות בתחום היא BLIPPAR שיוצרת פלטפורמה מתאימה.
הסבר פשוט לחוות מציאות מועשרת (AR) אפשר לראות בקישור כאן.

קוקה-קולה בשנה שעברה (2013) בעזרת spotify יצרה פרסומת על פחיות ובקבוקים.
 לצפייה בפרסומת עצמה


פפסי יצרה מתיחה-פרסומת בתחנת אוטובוס - שווה צפיה!!!



גם חברות תיווך ונדל"ן עושות שימוש בטכנולוגיה תוך שימוש בקטלוגים.



נכון שכבר כתבנו בנושא מכוניות אך בהחלט זוהי אחת הפרסומות המתקדמות יותר שיש של קדילק

יום שלישי, 22 באפריל 2014

קבוצת עמל- חינוך

מה הייתם אומרים אילו היינו מגלים לכם שמעל הראש שלכם, ממש מהקיר ממול, ממריא מטוס תלת מימדי מתוך פוסטר פרסומת שטוח, ולא סתם מטוס, אלא הראשון שטס ונחת בארץ ישראל בשנת 1913 – מטוס הבלריו, שעל שחזור הדגם שלו בקנה מידה אמיתי, עמלים עכשיו התלמידים?

כך מלמדים בקבוצת עמל את התלמידים להתקדם עם הטכנולוגיה ובזמן השיעור לומדים ונעזרים במציאות מועשרת להמחשת הדברים.
eric

מתוך האתר של קבוצת עמל " ומספר על כך אבי מידן, מנהל בית הספר: בחצר בית הספר שלנו פזורים 12 כלי טיס שונים, ועלה הרעיון לזמן לתלמידים חוויה מעשירה מעבר לגבולות הכיתה, על ידי יצירת שכבות מידע נוספות הזמינות באמצעות הסמארטופונים והאייפדים שבית הספר מצטייד בהם כרגע. עוד אציין, שזהו חלק מתהליך מערכתי שמובילה רשת עמל בשיתוף חברת אפל (ואיידיגיטל נציגיה בישראל), שבמסגרתו מאובזר בית ספרנו בצורה מלאה, ויוכר כבית ספר מגדלור מדגים. היפה מכל בעיניי, שהתלמידים עצמם, בסיוע אשר מוצני המוביל טכנולוגיות חדשניות בחינוך בבית ספרנו, למדו את העיקרון, הפנימו אותו ויצרו לבדם את שכבות המידע המועשר."