יום רביעי, 18 ביוני 2014

הזמנות עם מציאות רבודה

ערב טוב!!

אחד הלהיטים בתחום המציאות הרבודה זהו תחום ההזמנות.
בעבר היינו מקבלים הזמנות לחתונה, בר מצווה או אירוע אחר בהזמנה אישית בדואר. כיום, יש המעדיפים לשלוח הודעה במייל ולא מוציאים הזמנות בבית דפו. אך יש כאלו שמחליטים להוציא הזמנות ולהשתמש במציאות רבודה כך שכאשר משתמשים באפליקציה יעודיית ומניחים את המכשיר מעל להזמנה מקבלים ממיד נוסף להזמנה שלא היה קודם. הטכנולוגיה הזו מאפשרת גם לשלוח הזמנה בדואר כמו שהיה נהוג בעבר (וגם היום) וגם בנוסף, מאפשרת מבט חדשני ומעניין על ההזמנה.

מומלץ  בחום לכל מי שחוגג אירוע בקרוב!! ומזל טוב!!

דוגמא להזמנה לבת מצווה:

דוגמא להזמנה לחתונה:




מארק צוגקרברג בעיקבות מציאות רבודה.

שלום!

על החשיבות והפונציאל שבמציאות רבודה אפשר ללמוד ממארק צוקרברג.

אתם שואלים מה הקשר בין מייסד פייסבוק לבין מציאות רבודה?

ובכן, מארק צוקרברג החליט לאחר שרכש את וואטסאפ לרכוש גם את אוקלוס וי אר. מדובר בחברה המייצרת משקפי מציאות רבודה. בקנייה זו מארק מנסה להתחרות בגוגל, במשקפי גוגל גלאס. מארק רואה בתחום זה תחום משמעותי ולכן מנסה להתמודד עם גוגל גם במשבצת הזו. לפי הכתבה הבאה שהתפרסמה במאקו מארק הולך על "הימור בטוח" שהרי זהו תחום חם מאד בכל העולם בשנים האחרונות וקיימות הרבה מאד חברות שמתעסקות במשקפיים כאלו בינהם גם חברות ישראליות. העסק היה קצת יקר, מעל 2 מיאליירד דולרים אבל כאמור מארק הלך על זה למרות המחיר.

לכתבה במאקו- בוידיאו- שווה לראות!!!

יום ראשון, 15 ביוני 2014

פרודיה מסכמת על גוגל גלאס

תוכנית הלילה של ג׳ון סטיוארט, שנחשב לחובב טכנולוגיה שמנצל את הבמה לרדת לא מעט על ענקיות הטכנולוגיה, הקדישה מערכון שלם למחלוקת שסביב נושא הפרטיות והאיסור המתרחב להשתמש בגוגל גלאס בארה״ב במקומות ציבוריים ופרטיים. בין הבדיחות תמצאו גם לא מעט מסרים רציניים שיחד יוצרים מערכון מוצלח למדי.