יום שלישי, 1 ביולי 2014

קצת על מציאות רבודה בפרסום

התחום של מציאות רבודה בפרסום, הוא מצד אחד אחד התחומים בהם כבר משתמשים בטכנולגיה זו. על פי מכון מחקר ג'וניפר, סך ההכנסות ממכירות שהונעו מאפליקציות מציאות רבודה יחצה את רף 5.2 מליארד דולרים עד שנת 2017! (אני חושב שהנתון מדבר בעד עצמו). מאידך, ברור שהשימוש כאן עדיין בחיתויליו וניתן לעשות עוד הרבה מאד בתחום, כך שנראה שבעוד עשר או עשרים שנה כל עולם הפרסום ישתנה לחלוטין.

חברת  אינפוב מדיה הינה אחת החברות שכבר כיום מציעות לפרסם מוצרים בעזרת שימוש במציאות רבודה על גבי שקיות קפה, סוכר ועוד. שימו לב איך החברה מגדירה את הפרסום שלה:
 (מתוך אתר החברה http://www.infovmedia.com/about/:):

קאודות אינפוב מדיה

אינפוב מדיה נולדה מתעוזה וחדשנות.
תעוזה במחשבה "מחוץ לקופסה" בכדי לייצר שיטת פרסום איכותית, חדשה, נגישה ורעננה.
חדשנות בתחום החיבור המיידי מעולם הפרסום בדפוס לעולם התוכן הדיגיטלי - על ידי אפליקציית מציאות רבודה הפועלת יחד עם מערכת ניהול, ניתור, פילוח ובקרה על יעילות הקמפיין הפרסומי.
קמפיין מתוק
מיזם הפרסום המוביל של אינפוב מדיה הוא קמפיין פרסום על גבי שקיות סוכר בבתי קפה.
המוצר קיים ואף משמש את יצרני הסוכר והקפה לפרסום עצמי, אך מעולם לא נעשתה בפלטפורמה זו שימוש לפרסום ומיתוג מדוייק, איכותי ואינטראקטיבי.
"קמפיין מתוק" כפי שאנו מכנים אותו, הוא קפיין הממקם את המפרסם אל מול עיניו של הלקוח ובאפקטיביות מלאה.
בשילוב אפליקציית מציאות רבודה אנו מחברים את הלקוח מהמדיה המודפסת אל העולם דיגיטלי באופן חווייתי ויוצרים חשיפה מלאה, איכותית ובעל השפעה מקסימלית.
משמעות השם?
הרעיון בבחירת השם היה להדגיש את מה שרצינו לעשות יותר מכל - לשים את הפרסום האיכותי שלנו במקום הנכון ביותר, שם יהיה האפקטיבי ביותר. לתת ללקוח חוויית פרסום חדשה ונגישה ישירות לתחום הראיה הנמצא מולו.
in Field OView. מכאן inFOV.

שימו לב איך זה נראה בפועל:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה