יום רביעי, 7 במאי 2014

חברת CIMAGINE


שלום רב.

היום אני רוצה להציג את חברת Cimagine.  זו חברת סטארטאפ ישראלית שמייצרת אפליקציית מציאות רבודה של ריהוט.

Cimagine מאפשרים למשתמש להיכנס לאתרי מסחר, ולבדוק איך רהיטים שונים ייראו בחלל הבית שלהם. לאיקאה יש אפליקציה דומה, אך בה צריך להשתמש בקטלוג כבסיס להנחת הרהיט. בסי אימג'ן האפליקציה סורקת כל חדר ומטמיעה הרהיט ללא שימוש בשום אלמנט נוסף.

איך זה התחיל? "הכול התחיל ממודלים מקלקר שחבר, קבלן במקצועו, רצה לבנות ללקוחותיו, כדי שיבינו כיצד יראה ביתם לאחר השיפוץ. בהמשך הבנו שטכנולוגיית מציאות רבודה (Augmented Reality) יכולה לתת פתרון הרבה יותר מהיר, יעיל ומציאותי להדמייה, לא רק של תכניות שיפוץ, אלא של כל פריט שעבורו להיבט הויזואלי יש משקל בהחלטת הקנייה.
בזמן שבנינו בתים וריהטנו אותם, החלטנו שהכי נכון יהיה לבנות פלטפורמה שתאפשר להתאים מוצרים לבית, למשל רהיטים ומוצרי חשמל, לחדר המיועד.
לשמחתנו, הצלחנו להיות הראשונים בעולם שפיתחו מערכת לקמעונאים, המאפשרת ללקוחותיהם לראות כיצד תראה למשל ספה בסלון או מכונת קפה על השיש במטבח, בלחיצת פשוטה על כפתור באתר האינטרנט, לשתף את החוויה עם חבריהם, להתיעץ עם בני זוגם, ולבצע קנייה מקוונת".
כמה הם מצליחים: הם עדיין לא בגירסתם הסופית. אך כבר התחילו שיתופי פעולה עם כמה חברות והכריזו על שיתוף פעולה עם חברת הענק האמריקאית NCR העוסקת במחשבים ואלקטרוניקה.
מי אמר? בכנס THINK NEXT 2014 שמארגנת חברת מיקרוסופט, צחי וייספלד, מנהל תוכנית ההאצה של מרכז הפיתוח של מיקרוספט, הצביע עליהם כסטארטאפ ששווה לשים לב אליו. "הם מדליקים ברמות מטורפות. הדרך בה הם מוציאים את היכולות האלו לפועל היא פנטסטית", הוא אמר בראיון.
לאחרונה התפרסמה עליהם כתבה בWALLA כחלק מרשימת 6 הסטארטפים המובילים בישראל והמידע לקוח משם.

הנה סרטון וידיאו מתוך אתר החברה המדגים את האפליקציה:


זו היתה דוגמא למציאות רבודה מתוך חברת סטארטפ ישראלית שמתחרה באפליקציה של חברת "איקאה" , ומצליחה לעשות את זה בצורה טובה דרך טכנולוגיית המציאות הרבודה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה