יום רביעי, 23 באפריל 2014

פרסומות באמצעות מציאות מועשרת-רבודה

חברות רבות מבינות אנשים משתמשים במובייל ליותר דברים, ולכן החלו בפרסום בעזרת אפליקציות ייעודיות של מציאות רבודה.
אחת החברות העולות בתחום היא BLIPPAR שיוצרת פלטפורמה מתאימה.
הסבר פשוט לחוות מציאות מועשרת (AR) אפשר לראות בקישור כאן.

קוקה-קולה בשנה שעברה (2013) בעזרת spotify יצרה פרסומת על פחיות ובקבוקים.
 לצפייה בפרסומת עצמה


פפסי יצרה מתיחה-פרסומת בתחנת אוטובוס - שווה צפיה!!!



גם חברות תיווך ונדל"ן עושות שימוש בטכנולוגיה תוך שימוש בקטלוגים.



נכון שכבר כתבנו בנושא מכוניות אך בהחלט זוהי אחת הפרסומות המתקדמות יותר שיש של קדילק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה