יום חמישי, 17 באפריל 2014

אפליקצית RSSייעודית לגוגל גלאס וטכנולוגיה לבישה

קריאת RSS באמצעות WEARABLY

בשנים הקרובות יותר ויותר מכשירים לבישים ייכנסו אל השוק, וצפויים לשנות לגמרי את הדרך בה אנו צורכים תוכן מקוון. אם כיום אנו עושים זאת באמצעות המחשב האישי, הסמארטפון או הטאבלט שלנו, בשנים הקרובות הקוראים יעדיפו להשתמש יותר במכשירים לבישים, כגון משקפיים חכמים או שעון חכם, במקום להוציא את הסמארטפון מהכיס או את הטאבלט והמחשב מהתיק. סרטון בטד אשר מדבר על זה.
WEARABLY - זהו שירות אשר לקח את שמו ככל הנראה משירות הקריאה Feedly, מציע לבצע את המעבר מקריאת RSS אל מכשירים לבישים. השירות למעשה לוקח את האלמנטים החשובים במאמר, כגון הכותרת, התמונות וזמן הפרסום, ומעביר אותם לתצוגת הקלפים המינימלית, בכדי שיוכלו להיקרא על ידי מכשירים לבישים כגון משקפיים חכמים או שעון חכם. לאחר התקנת האפליקציה, המשתמשים יכולים פשוט להירשם להזנות ה-RSS המועדפים עליהם ולצרוך את התכנים דרך מהדורת בוקר ומהדורת ערב, באופן מסודר על ידי האפליקציה.
על הסיפון של Wearably ניתן למצוא חברות כגון נשיונל ג׳יאוראפיק, אטלנטיק מדיה ו-NPR, כך שהחברים מ-Silica Labs יכולים להיות מרוצים מעצם עד עכשיו. השימוש בשירות אינו חינמי, ועולה למשתמשים 11 דולר לחודש בכדי שיוכלו לצרוך את התכנים האהובים עליהם דרך המכשירים הלבישים שלהם. לעיתונים המעוניינים לפרסם את הפיד שלהם דרך האפליקציה, ניתנת האפשרות לעשות זאת תמורת 449 דולר בחודש, ולקבל הפצה של הזנת RSS אל מכשירי Google Glass, Sony Smartwatch 2 ו-Pebble.
בסרטון הבא אפשר לראות דברים חדשים במציאות רבודה (דרך גוגל גלאס) לשנת 2014.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה